Storstädning i bloggen

Publiceringsdatum: 2011-11-16 @ 18:05:16 Kategori: Övrigt Kommentarer: (2)


Nu mina kära vänner, nu är det snart dags för nyöppning utav bloggen, inriktningen kommer bli mer åt design, foto och spel och inte så mycket vad som händer i mitt liv. Om man är intreserad utav mig kan man läsa Josefins blogg där min sambo skrivier saker om henne och hennes liv, ibland är även lilla jag med på ett hörn.

Just nu fixar jag lite i koder, och bakgrunder och så vidare. Efter helgen kommer sidan att nystartas.
Den som väntar på något gott ...
så alltså mer fokus på spännande spel som är värd att testa, designtips, allt från css och html, till andra användbara koder. Till bilder tagna med våran kamera.

Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Ser verkligen fram emot nystarten älskling <3

2011-11-16 @ 18:27:27
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: jaaa jag vill åka överallt <3

2011-11-16 @ 18:47:55
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0