En om dagen är bra för magen

Publiceringsdatum: 2011-08-08 @ 16:25:15 Kategori: Mat Kommentarer: (1)


Jag har fått strikta order ifrån sambon min. Ordinationen var att man ska blogga minst en gång om dagen, annars skulle hon tydligen få ont i magen. Och det vill jag ju inte ska hända så jag får tydligen försöka att blogga minst en gång om dagen. Ont i magen är ju ingen höjdare annars, vem minns inte fall som elakingarna i bamse som ätit honung, där snackar vi ont i magen. Ja någon form utav statusuppatering ala facebook kanske man kan få in här också. Vad sägs om Nyss ätit mat, blev tacos :) motsvarande 5 gillningar hade det kanske fått, här på bloggen, kanske man får max 3 kommentarer och minst 2 av dem handlar inte ens om vad jag ätit. För de som skrev det var inte intereserad utav vad jag ätit, och med all rätt faktiskt, jag bryr mig inte så mycket heller vad andra äter. Om de tyckte det var gott så var det ju bra, antar jag. Nu har klockan snart blivit halv 5, jag hade lovat att jag skulle dammsuga igår, men då "glömde" jag bort det, och hade lovat att jag skulle göra det idag innan 5 så hoppas sambon glömmer av det, så kanske jag slipper anstränga mig fysiskt idag med, det är farligt nämnligen man kan vricka både fot och händer vid dammsugning. Dock så är det ju hon som tvingar mig under pistolhot att just blogga, så hon kommer ju att läsa vad det står här och säga att jag måste dammsuga. Åh vad elakt och aningen dumt att jag skrev just det innan, men nu är det skrivet och jag är aldeles för lat för att trycka på delete knappen.
Tack för mig, på återseende
// Robert

Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Du måste dammsuga, annars viftar jag ännu mer med min osynliga pistol!!!

2011-08-08 @ 16:32:30
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0