Utmaningen - Med stort U

Publiceringsdatum: 2010-03-20 @ 18:50:33 Kategori: Övrigt Kommentarer: (3)


Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!  Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du? Robert
2. Ett ord på 4 bokstäver?
Ruta
3. Flicknamn?
Ragnhild
4. Pojknamn? Rupert

5. Yrke? Radiopratare

6. Färg? Radikalt svart?

7. Klädesplagg? Ryggsäck.

8. Mat? Rumpstek

9. Sak i badrummet? Rakapparat

10. Plats/stad? Rångedala

11. Orsak att vara sen? Ratten pajjade så jag kunde inte styra

12. Något man skriker
? Rawr (lejon)
13. Film? Regnbågens färger ( vet inte om det är en film men skulle kunna vara)

14. Något man dricker? Rabarberjos

15. Artist? Roling stones (grupp men whatever)

16. Djur? Råtta

17. Gatunamn? Ruskvägen

18. Bil? Royce royce

19. Sång? Rena rama  rolf (signatur melodin)
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Riksmuseet-träff


Och nu mitt efternamn!
1. Vad heter du i efternamn? Israelsson
2. Ett ord på 4 bokstäver?
Idag
3. Flicknamn? Ida

4. Pojknamn? Ingemar

5. Yrke? Isdansös

6. Färg? Indigo

7. Klädesplagg? Innebandystrumpor

8. Mat? Isterband

9. Sak i badrummet? Ipren

10. Plats/stad? Italien

11. Orsak att vara sen? Inger väckte mig (och hon kan inte klockan)

12. Något man skriker
? INTE IDAG IGEN (om ärtsoppa på torsdagar)
13. Film? Independans day (felstavat men men)

14. Något man dricker? Ingefärssaft (låter gott ehm)

15. Artist? Iprenmannen

16. Djur? Isbjörn

17. Gatunamn? I-lands gatan

18. Bil? Impala

19. Sång? I wish you a merry christmas
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Irikesnyhetersuppläsning med vädertant

Postat av: josefin

Du är söt :)

2010-03-20 @ 18:52:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

sv: det kan vi ha. då vinner jag lätt. jag är pruttmästare, men det har jag inte visat dig ännu... jag försöker hålla dem inne hela tiden, men ibland är det fruktansvärt svårt...

2010-03-20 @ 18:54:24
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

jag vill bo med dig <3

2010-03-20 @ 21:44:11
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0