Nu blir det skärpning

Publiceringsdatum: 2010-03-23 @ 22:05:00 Kategori: Åsikt Kommentarer: (2)


Jag "tappade" bort min plånbok i morses och fick gå till skolan utan den. På väg hem gick jag förbi gymmet, för att kolla med dem om de hittat någon plånbok där, då det var där jag visste att jag hade den senast, men de hade inte sett någon. Väl hemma så letade jag lite mer efter den och efter ett tag så hittade den. Under soffan. Nej då bestämmde jag mig att det är dags för lite skärpning. Jag är lite för lat. Jag ska plocka iordning bättre, ha koll på saker och ting, Plugga mer. Skolan är svårare nu än för några år sedan. Mitt glid på räkmackan har tagit slut lite. Så jag får väll ta och göra som de flesta andra gör, plugga. Så skärpning blir det för min del så det så.
ps: Och snart om några timmar så kanske jag och älsklingen har en lägenhet, hoppas :)

Postat av: josefin

Det klarar du älskling! =) Om du behöver studiehjälp så kan jag hjälpa så gott jag kan, både med planering av dina studier, och genomförandet av dem <3



Om 2 timmar kanske vi är klara för flytt <3

2010-03-23 @ 22:07:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

sv: åh du och jag <3 älskar dig <3 så mycket!! mer än något annat någonsin. det är sanningen.



vad gör du nu?<3

2010-03-24 @ 10:46:17
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0