Längden har ingen betydelse

Publiceringsdatum: 2010-03-08 @ 18:09:30 Kategori: Åsikt Kommentarer: (2)


Hur långt något är spelar ingen roll brukar man säga. Det är ju lite synd sedan längden från när jag senast bloggade är stor. Om man nu kan mäta tid i längd fast det borde man kunna man kan ju t.ex. lägga alla små datumlappar på rak det är ett sätt att mäta tid i längd. Och eftersom nu inte längden spelar någon roll så behöver inte ens längden på detta inlägg bli så stort för att det ska vara bra, inte sant? det är därför som jag ska hålla det kort, fast då är det kanske dumt att skriva några rader om precis ingenting vilket är exakt vad jag gör nu. Då hade det varit bättre om jag bara hade skrivit det som jag ville säga och inte skriva om något allmänt babbel. Men saken kan ju vara den att jag inte har något vettigt att skriva också så de som "läser" detta kanske ser oj vad långt då måste det vara något bra skrivit men så är ju inte fallet, detta är ju bara strunt, Det visar bara ännu en gång att längden inte har någon betydelse.

Postat av: josefin

Älskling... Du måste skriva punkt lite oftare för jag hängde inte alls med :P du är söt du :)

2010-03-08 @ 18:17:23
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

sv: Jag brukar inte tycka att det är så kul att bada egentligen, men med småbarn och barn är det kul tycker jag =) klart jag ska bada åt dig älskling, och fika <3

2010-03-10 @ 14:09:13
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0