Jag vet inte

Publiceringsdatum: 2010-03-21 @ 17:04:48 Kategori: Övrigt Kommentarer: (2)


Jahapp  då var det dags för en uppdatering. Mer än halva dagen har gott, det är Middag sen lite tv och självfallet prat med älsklingen kvar utav dagen. Gymmat har jag gjort tidigare som jag skrev och den stora (höga) byggnaden jag besegrade var Empire state building, tog ca en hel halvtimme eller en halv heltimme beroende hur man vill säga det.
Till middag ville jag ha köttfärs men såg att jag inte hade någon i frysen så då blev det svårt, lutar åt att det blir kebab istället. Ja annars har det inte hänt så mycket roligt eller annorlunda idag. Eller jo jag spillde pucko på min bakpotatis innan idag, det kanske förtjänar en plats i bloggen? Nu har den dock fått sin plats och förtjänar inte mer. Funderar om man ska sätta på lite rena rama rolf. Jag ska alltså inte sätta på en Rolf, utan en dvd med RRR på. (och det betyder Rena rama rolf och inte ngn konstig nazist förkortning eller sådär)
Tack och Hej leverpastej (usch föresten det är ju inte gott)

Postat av: josefin

Åhh bakpotatisen blev nog glad för det erkännandet :)



HAHAHAHAHHAHAH sätt på en Rolf du, jag lovar att inte bli svartsjuk ;)



Köttfärs, kebab, same shit? nä faktiskt inte.



Jag älskad leverpastej när jag gick på dagis, nu tycker jag att det är rätt äckligt.



PUSS älskar dig <3

2010-03-21 @ 17:08:04
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

sv: får bjuda dig på det nångång <3

2010-03-21 @ 18:52:49
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0