djur+fikabröd

Publiceringsdatum: 2010-01-31 @ 23:32:21 Kategori: Mat Kommentarer: (2)


Jag fick en fin sockerkaksform av mormor igår och idag så testade jag den! Det blev Tigerkaka resultatet blev ok trots att jag saknade en del ingredienser. Den blev tvåfärgad :) fast tur var väll det eftersom de ska bli det. Åh jag gillar verkligen inte att blogga främst eftersom inte så många läser mina inlägg :) och jag orkar inte sälja ut mig själv och säga hej läs min blogg så får du tips på hur du bakar kakor, för det händer inte så ofta och när det väl blir bakning så blir det inte så bra. eller ja smaken är väll ok iallafall antar jag. Längtar tills nästa vecka får jag snart säga <3

Postat av: josefin

snart får du säga: "idag kommer jag."

2010-01-31 @ 23:34:08
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

godnatt älskling, sov gott, älskar dig mest av allt <3

2010-01-31 @ 23:34:47
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0