Inte en gång ....

Publiceringsdatum: 2010-02-26 @ 10:46:38 Kategori: Övrigt Kommentarer: (2)


Inte en enda gång får man vinna i betapet, livet är orättvist, självklart tänker man för långsamt för att lägga så där bra. Och man hade bara tur när man fick 283 poäng för ozon. åhh Jag ger mig dock inte en gång när du minst anar det så kommer jag att vinna i Betapet, ja du hörde rätt vinna !  :)

Postat av: josefin

Du fick faktiskt 297 poäng för ozon ;)

2010-02-26 @ 10:47:37
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

sv: HAHAA oftaaaaaa du förlorar för att vara snäll:P jag känner dig älskling, du förlorar inte med flit, du gör allt för att vinna ;) älskar dig <3 du är söt. och jag blir inte sur när jag förlorar mot dig, bara sur på skoj med glimten i ögat <3



älskar dig så mycket och jag är också superunderbart glad att vi har träffat varandra. jag vill aldrig att det ska ta slut mellan oss <3

2010-02-26 @ 21:00:41
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0