Fredagsflumm eller en penna i ögat

Publiceringsdatum: 2010-02-26 @ 22:42:58 Kategori: Kärlek Kommentarer: (4)


Hej kära blogg nu är det Fredagsmys hoppas inte föräldrarna stör. Dagen närmar sitt slut och jag ser framför mig en plats som jag mycket hellre hade varit, för många km härifrån. Men snart så befinner jag mig där. Nej jag pratar inte om att jag kollar på en resebroschyr eller liknande. Jag pratar om att jag ser älsklingen min och att jag längtar tills jag är där igen. Annars så har det varit mycket plugg idag, men likväl är det mer plugg som krävs i helgen för att jag ska slippa plugga allt för mycket när jag är där. Som sagt dagen närmar sitt slut och snart är det dags att sova så man orkar upp någorlunda i morgon. Tänkte nämligen åka ner till stan och kolla om man hittar något fint och trevligt :)

Postat av: josefin

ADIDASVÄSKA! :P haha nej. skoja:) tänker inte säga att du ska betala den till mig, usch, skulle nästan få dåligt samvete om jag skulle få den, så jag tror inte att du skulle köpa den heller. fan vad jg skulle behöva betala tillbaka i natura då?;) fast det gör jag så gärna, med eller utan väska.

jag vet inte vad jag vill ha heller =) hmm, jo, på Village eller liknande inredningsbutiker så finns det vita ord, alltså bokstäver som man bara ställer på hyllor t ex, ganska tjocka, som bildar ordet "KÄRLEK". det skulle jag vilja ha, alternativt "LOVE". i vitt. superfint. tror kärlek kostar 199 och love 149 eller liknande. annars vet jag inte, typ öhhm... hmmmmmmmmmmmmmmmmm... nåt i natura funkar ju också ;) fast det hoppas jag att du tänker ge mig ändå, så då blir det liksom inte spännande på samma sätt ;) hmmm jag vet inte, du får hitta på nåt =) träningshandskar, dom rosa, såklart, dom också. dom e sååååå fina! men allt jag vill ha känns så dyrt:( förlåt <3

2010-02-26 @ 22:47:40
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

sv: jag borde vara hos dig oftare så att du får i dig dagens viktigaste måltid!!

2010-02-27 @ 10:48:51
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

sv. tack älskling <3

2010-02-27 @ 10:49:38
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: josefin

snart är du här <3

2010-02-27 @ 11:32:25
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0