Cykel och Träningskläder

Publiceringsdatum: 2010-02-03 @ 21:52:11 Kategori: Träning Kommentarer: (2)


Min cykel är paj. Alltså ingen paj man äter det vore konstigt utan en paj som är sönder, ehm ja alltså det är punktering på cykeln, och den är ingen bra heller direkt. Ja självklart inte nu eftersom den är sönder men innan också. Och min tidigare cykel var ingen höjdare heller. Kanske borde köpa en ny bra cykel? det krävs fundering. Jag funderar om jag ska ta och köpa mig lite nya träningskläder funderar på en tröja samt byxor, fick presentkort på stadium förra veckan. Det var allt för nu och bara för att så kommer här en bild på älsklingen min för hon är så fin :) puss o puss

Postat av: Josefin

Stackars din cykel :( hade den varit en paj som man äter så hade vi kunnat äta den när jag kommer <3 :D

träningskläder låter kul, kan vi inte göra det när jag kommer? tycker det är så kul att titta på träningsgrejor =) <3

2010-02-03 @ 21:54:06
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: Josefin

sv: ja när jag kommer, kan vi prova att baka dom då =) <3 snälla ? <3 älskar dig <3

2010-02-03 @ 22:03:50
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0