Bloggpaus inaktiv?

Publiceringsdatum: 2011-08-07 @ 23:27:46 Kategori: Övrigt Kommentarer: (2)


Äntligen har det hänt Sveriges bästa och roligaste blogg är återigen på gång. Är det för evigt? Eller är det bara för en ynka sekund som jag får bevittna detta mästerverk till blogg. Det vet verken jag som sitter här och skriver och hittar på massa ord för att låtsats att det jag skriver verkar vettigt, eller du som sitter där ensam eller tillsammans med någon och njuter utav att läsa dessa vackra ord som jag har komponerat. Ska man skriva blogginlägg för skrivandets skull eller ska man skriva för att man vill ha någogt sagt, jag är mer för att man ska skriva något när man vill förmedla något till allmänheten och de ska ta in denna djupa konskap som jag delar med mig utav. Dock så skiter jag nu helt i vad jag själv tycker utan gör ett inlägg helt i stil med många andra som bloggar, och skriver om just precis ingenting. För det får man göra som bloggare, ju mer meningslöst det är destu bättre, man ska tydligen blogga ganska ofta också, får se hur det går med det. Och om det nu mot all förmodan är någon som läser det jag skriver, så har ni nog redan märkt att det har smygit sig ner några fel här och var i texten men ni kan vara lugna, det bjuder jag på. Det borde slutföra denna bloggning som är den första på mycket lång tid. När nästa "uppdatering" kommer vet jag som sagt inte, men för allas skull kan vi ju hoppas på att det inlägget handlar om någonting iallafall.
Tack och hej hoppas ni alla får en trevlig sommar med mycket bad och sol och sånt där annat trevligt också.
/ Robert

Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Du är söt! Som jag har längtat efter ett blogginlägg, även om det handlar om ingenting :) <3 Älskar dig sååå mycket <3 Du måste blogga en gång om dan, okej? :D



Ett inlägg och dagen, gör Jossan glad i magen :)

2011-08-07 @ 23:45:23
URL: http://sameoldstories.blogg.se/



Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Blogga mer!!! EN GÅNG OM DAGEN MINST! Helst 3.



Innan klockan 16:00 ska du ha bloggat 2 ggr. Capice?

2011-08-08 @ 12:27:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/




Kommentera här:

Namn: E-post: Bloggadress: Kom ihåg mig?



RSS 2.0